Περί επιστροφής στο κλεινόν άστυ… γράφει η Μαρία Καυρολογάκη

holidays

Το γλυκό καλοκαιράκι σταδιακά μάς αποχαιρετά και αρχίζουμε σιγά σιγά να επιστρέφουμε στις εστίες μας (αν και -ευτυχώς – το κλίμα της Ελλάδας μάς επιτρέπει να παρατείνουμε τις διακοπές μας και τον Σεπτέμβριο!). Ήδη από τις τελευταίες 2-3 ημέρες των διακοπών αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πώς θα επιστρέψουμε, υπάρχει άρνηση, θλίψη, μια γλυκόπικρη γεύση, καθώς είμαστε ακόμη στις διακοπές αλλά έλα που οδεύουν προς το τέλος τους! Ώσπου έρχεται η στιγμή της επιστροφής και εκεί είναι που έρχεται ο απόλυτος αποσυντονισμός! Από τη θάλασσα, την καθαρή ατμόσφαιρα της εξοχής, την ηρεμία, την επαφή με τη φύση και τον εαυτό μας, ξαφνικά βουτάμε στα βαθιά νερά της πόλης! Φράσεις όπως: “βαριέμαι να δουλέψω”, “δεν έχω όρεξη”, “δεν μπορώ πάλι αυτή τη ρουτίνα”, “πότε είναι η επόμενη αργία;;” και ένα βλέμμα καρφωμένο στο κενό, μας ακολουθούν για την πρώτη δύσκολη εβδομάδα της προσαρμογής (τουλάχιστον!). Μέσα σε όλα αυτά τα “ωραία” έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ και τα διάφορα ψυχοσωματικά μας συμπτώματα (νεύρωση στομάχου, ημικρανία, ευερέθιστο έντερο, αυχενικό, πόνος στη μέση και η λίστα είναι ατελείωτη!).

Ψυχραιμία! Αυτή ήταν η σειρά μέχρι τώρα, όμως έχετε την επιλογή να κάνετε αυτή τη μετάβαση πιο ομαλή, βάζοντας στην καθημερινή σας ρουτίνα πράγματα που θα σας βοηθήσουν να ζείτε με μεγαλύτερη χαρά όπου κι αν βρίσκεστε, ό,τι κι αν κάνετε!

-Αναπνεύστε συνειδητά: η συνειδητή επαφή με την Αναπνοή μάς βοηθά να αισθανθούμε αναζωογονημένοι, ήρεμοι και γαλήνιοι. Μας βοηθά να ζούμε στο ‘παρόν’ και να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή, όπου κι αν βρισκόμαστε, ό,τι κι αν κάνουμε.

– Γυμναστείτε: βρείτε ένα άθλημα που σας εκφράζει και βάλτε το στην καθημερινότητά σας! Αυτομάτως η διάθεσή σας θα αλλάξει, οι τοξίνες που συσσωρεύονται στον οργανισμό σας θα αποβάλλονται και θα εκτονώνετε την ένταση και το στρες εκεί!

– Βελτιώστε τη διατροφή σας: επιλέξτε να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και πίνετε καθαρό νερό φίλτρου.

– Κάντε διαλογισμό: ο διαλογισμός σάς βοηθά να βιώσετε ηρεμία, γαλήνη και πνευματική ανάταση. Λίγα λεπτά την ημέρα είναι αρκετά.

– Κάντε συχνές εξορμήσεις στην εξοχή (στο κοντινό σας πάρκο, στη θάλασσα κλπ)

Βρείτε πράγματα που σας ευχαριστούν και κάντε τα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ώστε να μην αισθάνεστε έχετε μόνο 10, 15, 20 ημέρες το χρόνο για να αισθανθείτε χαρούμενοι, ήρεμοι και αναζωογονημένοι!

Επιλέξτε να ζήσετε συνειδητά, κάθε στιγμή της ζωής σας, όπου κι αν βρίσκεστε, ό,τι κι αν κάνετε! Μάθετε να διακρίνετε και να απολαμβάνετε τις μικρές χαρές της ζωής και τις στιγμές ευτυχίας που δεν θα επαναληφθούν! Ζήστε τη ζωή σας με ευγνωμοσύνη για όλα όσα έχετε και για όλα όσα θα σας δοθούν στο μέλλον! Χαμογελάστε και αφεθείτε στην παρούσα στιγμή και σε όσα μπορεί να σας χαρίσει!

Στις 15/9 στις 10πμ – 6μμ θα πραγματοποιηθεί στο Agni Yoga στο Ν. Ψυχικό το σεμινάριο με θέμα: “Back on Track”, με εισηγήτρια τη Μαρία Καυρολογάκη, Εκπαιδεύτρια Συνειδητής Αναπνοής, το οποίο αφορά αυτήν ακριβώς τη μετάβασή μας από τις καλοκαιρινές διακοπές στη ρουτίνα της καθημερινότητας.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: https://www.facebook.com/events/2301949819901020/

Δηλώστε τη συμμετοχή σας στο 6932 239030 ή με email: mkavrologaki@gmail.com